Startpakke B - automat
Personbil (B)
Automatgir

Startpakke B - automat

Har du nettopp fullført trafikalt grunnkurs eller ønsker å begynne din føreropplæring? Da er Startpakka noe for deg!
Pakken inneholder:
  • 2 kjøretimer
  • L-skilt
  • Speil med sugekopp
  • Ledsagerhefte
Velg avdeling for å se pris
Prisen har små variasjoner ved de ulike avdelingene. Velg din avdeling for å se pris.

Startpakken gir deg en kostnadseffektiv måte å kickstarte din vei mot førerkortet. Den er utformet for å gi deg alt du trenger for en vellykket start på din øvingskjøring og teoretiske opplæring.

Hva Inkluderer Startpakken?

• To kjøretimer
  • L-skilt
  • Innvendig speil med sugekopp
  • Ledsagerhefte med gode tips

Kun én Startpakke pr. elev

Startpakken fra Wright er tilgjengelig for alle som er klare til å starte sin kjøring, men vær oppmerksom på at det kun er én startpakke tilgjengelig per elev.

Med vår Startpakke har du alt du trenger for å komme i gang med føreropplæringen på en trygg og effektiv måte. Vi ser frem til å hjelpe deg på din reise!