Forside
Om Wright

Wright Trafikkskole er en markedsledende aktør i Norge med trafikkskoler spredt over Østlandet, Sørlandet, Vestlandet, Trøndelag. Vi har kontinuerlig ekspansjon og tilbyr et pålitelig og høyt kvalifisert alternativ i et marked preget av mangfold og valgmuligheter.

Gründeren av Wright Trafikkskole etablerte virksomheten i Norge i 1997. Siden den gang har vi vokst betydelig og er i dag landets ubestridt største trafikkskole, med 40 avdelinger samt vårt hovedkontor strategisk plassert på Haugenstua i Oslo.

Vår opplæring er skreddersydd og i samsvar med gjeldende forskrifter. Våre erfarne instruktører gir individuell oppfølging til hver enkelt elev, uavhengig av deres ferdighetsnivå. Hos oss prioriteres elevenes trygghet, fremgang og mestring, slik at de kan bli selvstendige og kompetente sjåfører i trafikken.

Vi skiller oss ut ved å tilby et bredt spekter av kompetente instruktører samt serviceorienterte kundekonsulenter og faglig ledelse på hver avdeling. Dette gir elevene mulighet til å bytte instruktør underveis om ønskelig.

Våre pakkeløsninger gir deg gunstige priser på opplæringen. Mange av våre pakker inkluderer obligatorisk opplæring og et antall kjøretimer, men opplæringen kan også kjøpes separat etter behov.

Vi er her for å støtte deg gjennom hele opplæringsprosessen. Vår moderne IT-løsning lar deg enkelt booke, betale og følge opp opplæringen din, samt kommunisere direkte med instruktøren din via din personlige profil.